Meni


Partnerji











Kontakt


MCPZ Mednarodni center za prenos znanja d.o.o.

Kardeljeva ploščad 1,
SI-1000 Ljubljana
Slovenija, EU

Tel: +386/(0)1 292 72 60
Fax: +386/(0)1 292 72 62
Mail: info@mcpz.si
Web: www.mcpz.si

17.5.2021 – WEBINAR: Urejene kadrovske evidence in personalne mape

Si tudi vi želite imeti urejeno kadrovsko dokumentacijo?

Na webinarju vam bomo predstavili vrste in vsebino evidenc, ki so jih na podlagi Zakona o evidencah na področju dela in socialne varnosti delodajalci dolžni voditi in hraniti.

Urejene personalne mape in kadrovske evidence so zakonska obveznost vsakega podjetja oziroma organizacije. Na tem področju se pojavlja kar nekaj napak, ki jih delovni inšpektorji pogosto zaznajo ter sankcionirajo.

Naš cilj je, da vas poučimo, kako se takšnim tveganjem izogniti. Izvedeli boste tudi kako uskladiti ”COVID” dokumente z ostalimi kadrovskimi evidencami.

TERMIN in KRAJ WEBINARJA

17. maj 2021, od 9.00 do 12.00 ure, v spletni učilnici MCPZ. Po prijavi vam bomo na e-naslov poslali povezavo v spletno učilnico MCPZ in kratka navodila za prijavo in sodelovanje na webinarju.

PROGRAM

  • Najpogostejša tveganja sankcij zaradi neurejene kadrovske dokumentacije
  • Kako zakonito izpeljati in dokumentirati postopek zaposlitve delavca?
  • Ključni roki v postopku zaposlitve delavca in možne sankcije v primeru neupoštevanja le teh.
  • Kako si zagotoviti ključna dokazila o zakonito izvedenih postopkih in hramba le teh?
  • Kako izgleda urejena personalna mapa – priporočila in praktični primeri?
  • Katerih dokumentov ni dovoljeno hraniti v personalni mapi?
  • Katera zakonodaja nam nalaga obveznost vzpostavitve personalnem mape delavcev?
  • Katere so zakonsko obvezne kadrovske evidence?
  • Zakonske podlage in obveznosti pri načinu vodenja kadrovskih evidenc.
  • Na kakšen način je delodajalec dolžan vzpostaviti, voditi, ažurirati in arhivirati kadrovske evidence?
  • Pogoste napake delodajalcev pri hrambi kadrovskih evidenc?
  • Skladnost »Covid« dokumentov z ostalimi kadrovskimi evidencami.
  • Najpogostejše sankcije inšpektorata zaradi neustrezno vodenih kadrovskih evidenc?

KOMU JE WEBINAR NAMENJEN?

Kadrovikom, direktorjem manjših in srednjih podjetij, računovodjem, poslovnim sekretarjem in drugim osebam, ki v podjetju urejajo kadrovsko dokumentacijo.

PREDAVATELJICA

Andreja Samec Koderman, partnerica in direktorica Pravne asistence pri Kadrovski asistenci. Andreja zagovarja stališče, da je urejena delovnopravna dokumentacija temelj vsake organizacije. Kot kadrovska revizorka je pomagala velikemu številu slovenskih podjetij pri vzpostavitvi varnih delovnopravnih temeljev. Andreja je specializirana na področju izvedbe kadrovskih revizij, priprave kompleksnejših fleksibilnih sistemizacij delovnih mest, motivacijskih sistemov nagrajevanj, kompetenčnih modelov, modelov razvoja kadrov, organizaciji dela in delovnega časa ter zasnove kreativne in navdihujoče promocije zdravja v podjetjih. Je licencirana PXT svetovalka na področju razvoja in planiranja karier. Leta 2015 in 2017 je kot edina slovenka na svetovnem kadrovskem kongresu v Mumbaju dvakrat zapored prejela prestižno nagrado za prepoznavanje in vodenje talentov.

KOTIZACIJA in PLAČILO

Cena webinarja je 100,00 EUR (+ 22 % DDV). V primeru udeležbe dveh ali več oseb iz iste organizacije priznamo 10% popust za vsakega dodatnega udeleženca.

Kotizacijo nakažite na Mednarodni center za prenos znanja, Kardeljeva ploščad 1, Ljubljana, na transakcijski račun NLB d.d., Ljubljana SI56 0202-4001-8530-936, sklic: 2021-38 oz. plačilo po e-računu za proračunske uporabnike.

Račun boste prejeli po zaključku webinarja.

PRIJAVE

Na webinar se lahko prijavite preko elektronske prijavnice (klik tukaj). Prijavnico si lahko tudi prenesete na vaš računalnik (kliknite za prenos Word datoteke), jo izpolnite in pošljete po fax-u (01/292-72-62) ali  po pošti na naslov (MCPZ Mednarodni center za prenos znanja d.o.o., Kardeljeva ploščad 1, SI-1000 Ljubljana). Prijave sprejemamo do zasedbe mest. Število udeležencev v skupini je omejeno. Morebitne odjave sprejemamo do 4 dni pred razpisanim terminom, pri kasnejših odjavah ali neudeležbi kotizacije ne vračamo.

Print Friendly, PDF & Email