Meni


Partnerji











Kontakt


MCPZ Mednarodni center za prenos znanja d.o.o.

Kardeljeva ploščad 1,
SI-1000 Ljubljana
Slovenija, EU

Tel: +386/(0)1 292 72 60
Fax: +386/(0)1 292 72 62
Mail: info@mcpz.si
Web: www.mcpz.si

22. in 23.9.2020 – DVODNEVNI WEBINAR: Šola telefonske izterjave – za učinkovito izvedbo je potrebna izurjenost

Pripravimo se na izzive, ki nas čakajo jeseni. Več znanja pomeni manj problemov.

TELEFONSKA IZTERJAVA je v primerjavi z drugimi oblikami izterjave še vedno najhitrejša in najcenejša oblika izterjave, kar potrjujejo številni primeri iz prakse. Žal pa se z izvedba izterjave pogosto izvaja na način, ki ne vodi do pričakovanih rezultatov – na šibki komunikacijski ravni.

Dejstvo je, da se teh klicev nihče ne razveseli, še več, priča smo številnim izgovorom, izmikanjem in neupravičenemu razburjanju. Zaposlenim, ki niso dovolj izurjeni vse to jemlje veliko energije in časa hkrati pa je realizacija pod realnimi pričakovanji. Najpogostejši razlog tiči v (pre)agresivnem ali premalo odločnem pristopu, kar se odraža v izmikanju dolžnika, vodenju dialoga s strani dolžnika, neupravičenem zavlačevanju odprtih terjatev … Učinkovitost  odvisna od ustrezne izurjenosti in tovrstne veščine je smiselno razvijati in nadgrajevati.

Vabimo vas na praktično on-line delavnico z vajami, na kateri boste pridobili številne usmeritve glede priprave,   izvedbe klicev in učinkovitega soočanja s tipičnimi »problematičnimi« sogovorniki v procesu izterjav. Vse skupaj bomo izvedli preko vaj, dialogov in domače naloge. Na tovrsten način udeležence pripravimo na takojšen prenos pridobljenega znanja v prakso.

Izvedba se osredotoča na izvedbeni/komunikacijski del izterjave in ne na pravna izhodišča izterjav.  

TERMIN in KRAJ DELAVNICE

22. in 23. september 2020, od 9.00 do 11.15, v spletni učilnici MCPZ. Po prijavi vam bomo na e-naslov poslali povezavo v spletno učilnico MCPZ in kratka navodila za prijavo in sodelovanje na webinarju.

PROGRAM

  • Uvodna razmišljanja: odnos ter priprava na izterjavo
  • Načrt izterjave
  • Komunikacijske veščine aktivnega sogovornika: dober stik, poslušanje, postavljanje vprašanj, povzemanje, empatičnost ter distanca
  • Kako izvajati učinkovito telefonsko izterjavo
  • Izdelava izterjevalnega pogovora
  • Spopadanje z ugovori/izgovori
  • Tipologija dolžnikov: različni tipi oseb – različni pristopi
  • Zaključek pogovora naj ostane v spominu

KOMU JE WEBINAR NAMENJEN?

Webinar je namenjen vsem, ki ste zadolženi za zapiranje odprtih terjatev.

PREDAVATELJICA

Sonja Čeh, NLP (nevrolingvistično programiranje) ter SDI trenerka (Strength Deployment Inventory),  s petnajstletnimi  izkušnjami pri prodaji, vodenju klicnega centra ter izobraževanju oseb, ki se dnevno soočajo z izzivi pri telefonski komunikaciji. Predavateljica izhaja iz prakse, zato so delavnice izrazito praktično naravnane. Prav to udeležence tudi najbolj navduši.

KOTIZACIJA in PLAČILO

Cena delavnice je 159,00 EUR (+22% DDV). V primeru udeležbe dveh ali več oseb iz iste organizacije priznamo 10% popust za vsakega dodatnega udeleženca.

Kotizacijo je potrebno nakazati najkasneje 4 dni pred začetkom na Mednarodni center za prenos znanja, Kardeljeva ploščad 1, Ljubljana, na transakcijski račun NLB d.d., Ljubljana SI56 0202-4001-8530-936, sklic: 2020-65.

Račun boste prejeli po zaključku webinarjev.

PRIJAVE

Na seminar se lahko prijavite preko elektronske prijavnice (klik tukaj).

Prijavnico si lahko tudi prenesete na vaš računalnik (kliknite za prenos Word datoteke), jo izpolnite in pošljete po fax-u (01/292-72-62) ali  po pošti na naslov (MCPZ Mednarodni center za prenos znanja d.o.o., Kardeljeva ploščad 1, SI-1000 Ljubljana). Prijave sprejemamo do zasedbe mest. Število udeležencev v skupini je omejeno. Morebitne odjave sprejemamo do 4 dni pred razpisanim terminom, pri kasnejših odjavah ali neudeležbi kotizacije ne vračamo.

Print Friendly, PDF & Email