Meni


Partnerji











Kontakt


MCPZ Mednarodni center za prenos znanja d.o.o.

Kardeljeva ploščad 1,
SI-1000 Ljubljana
Slovenija, EU

Tel: +386/(0)1 292 72 60
Fax: +386/(0)1 292 72 62
Mail: info@mcpz.si
Web: www.mcpz.si

25.9.2018 – Telefonska izterjava – za učinkovito izvedbo je potrebna izurjenost

Primeri dobre prakse potrjujejo, da je TELEFONSKA IZTERJAVA izredno učinkovita pot do prejema zapadlih obveznosti. Žal se v organizacijah z izvedbo telefonske izterjave (pre)pogosto odlaša. Dejstvo je, da se teh klicev nihče ne razveseli, še več, priča smo številnim izgovorom, izmikanjem in neupravičenemu razburjanju. Zaposlenim tovrstne aktivnosti jemljejo veliko energije in dragoceni čas. Razlog tiči v pomanjkljivem znanju telefonske izterjave saj je za učinkovito izvedbo potrebno biti izurjen. Delovati moramo dovolj jasno a hkrati profesionalno.

Vabimo vas na praktično delavnico, na kateri boste pridobili številne usmeritve glede priprave,    izvedbe klicev in učinkovitega soočanja s tipičnimi sogovorniki v procesu izterjav. Vse skupaj bomo preizkušali preko praktičnih vaj, prejeli boste povratne informacije glede na izvedeno simulacijo klicev in izmenjali izkušnje. Na tovrsten način udeležence pripravimo na takojšen prenos pridobljenega znanja v prakso.

TERMIN in KRAJ DELAVNICE

25. september 2018, od 9.00 do 13.30 ure, Mednarodni center za prenos znanja, Dunajska cesta 104, Ljubljana.

PROGRAM

  • Uvodna razmišljanja: odnos ter priprava na izterjavo
  • Načrt izterjave
  • Komunikacijske veščine aktivnega sogovornika: dober stik, poslušanje, postavljanje vprašanj, povzemanje, empatičnost ter distanca
  • Kaj vpliva ter kako izvajati učinkovito telefonsko izterjavo
  • Izdelava izterjevalnega pogovora
  • Spopadanje z ugovori/izgovori,
  • Tipologija dolžnikov: različni tipi oseb – različni pristopi
  • Akcijski plan

DELAVNICA JE NAMENJENA osebam, ki so v podjetjih zadolžene za zapiranje odprtih terjatev.

PREDAVATELJICA: Sonja Čeh, NLP (nevrolingvistično programiranje) ter SDI trenerka (Strength Deployment Inventory),  s petnajstletnimi  izkušnjami pri prodaji, vodenju klicnega centra ter izobraževanju oseb, ki se dnevno soočajo z izzivi pri telefonski komunikaciji.

Poglavitna prednost predavateljice je, da izhaja iz prakse zato so delavnice izrazito praktično naravnane. Prav to udeležence tudi najbolj navduši, poleg tega pa vaje prinašajo največje rezultate pri delu, kar je bilo že velikokrat izmerjeno in potrjeno v praksi.

KOTIZACIJA in PLAČILO

Cena delavnice je 125,00 EUR (+22% DDV). Cena vključuje gradivo, prigrizek ter osvežilne napitke med odmori.
POZOR: v primeru udeležbe dveh ali več oseb iz iste organizacije priznamo 10% popust za vsakega dodatnega udeleženca.

Kotizacijo je potrebno nakazati najkasneje 4 dni pred začetkom na Mednarodni center za prenos znanja, Kardeljeva ploščad 1, Ljubljana, na transakcijski račun NLB d.d., Ljubljana SI56 0202-4001-8530-936, sklic: 2018-22.

Račun boste prejeli po zaključku delavnice.

PRIJAVE

Na seminar se lahko prijavite preko elektronske prijavnice (klik tukaj).

Prijavnico si lahko tudi prenesete na vaš računalnik (kliknite za prenos Word datoteke), jo izpolnite in pošljete po fax-u (01/292-72-62) ali  po pošti na naslov (MCPZ Mednarodni center za prenos znanja d.o.o., Kardeljeva ploščad 1, SI-1000 Ljubljana).

Prijave sprejemamo do zasedbe mest. Število udeležencev v skupini je omejeno. Morebitne odjave sprejemamo do 4 dni pred razpisanim terminom, pri kasnejših odjavah ali neudeležbi kotizacije ne vračamo.

Print Friendly, PDF & Email