Meni


Partnerji











Kontakt


MCPZ Mednarodni center za prenos znanja d.o.o.

Kardeljeva ploščad 1,
SI-1000 Ljubljana
Slovenija, EU

Tel: +386/(0)1 292 72 60
Fax: +386/(0)1 292 72 62
Mail: info@mcpz.si
Web: www.mcpz.si

5.10.2021 – WEBINAR: Zakonsko obvezni delovnopravni akti v podjetju/organizaciji

Interni akti so temelj zakonitega dela vsakega podjetja na kadrovskem področju. Zato vas bomo na webinarju poučili, kateri akti so za delodajalca obvezni, kateri lahko zaradi načina dela v organizaciji postanejo obvezni, ter kateri akti so izjemno pomembni in priporočljivi za lažje obvladovanje nastalih situacij.

Akte v podjetju ne pišemo zaradi inšpektorjev, temveč z njimi jasno definiramo pravila, obveznosti in pravice sodelavcev, hkrati pa sebi postavimo jasne standarde za učinkovito in organizirano delo.

TERMIN in KRAJ WEBINARJA

5. oktober 2021, od 9.00 do 11.30 ure, v spletni učilnici MCPZ. Po prijavi vam bomo na e-naslov poslali povezavo v spletno učilnico MCPZ in kratka navodila za prijavo in sodelovanje na webinarju.

PROGRAM

  • Katere akte je dolžan vzpostaviti vsak delodajalec že po samem zakonu?
  • Na kaj moramo biti pozorni pri vzpostavljanju internih aktov?
  • Kdaj je smiselno vzpostaviti dodatne interne akte in zakaj?
  • Za katere akte inšpektorat najpogosteje izda globe in zakaj?
  • Ključen namen aktov je poenostavitve dela in jasno definiranje pravil.
  • Presojanje zavezujočih kolektivnih pogodb.
  • Ali je vaša izjava z oceno tveganja skladna z vašo dejavnostjo, procesi in spremembami
  • Preverjanje alkoholiziranosti in uporaba nedovoljenih substanc nista edini izziv Akta o preverjanju zlorab nedovoljenih substanc.
  • Kako opredeliti preventivne ukrepe na področju obvladovanja tveganj trpinčenja, nadlegovanja in spolnega nadlegovanja?
  • Ste tudi vi dolžni opredeliti preventivne ukrepe v primeru nasilja tretjih oseb?
  • Kako se lotiti izziva varstva osebnih podatkov v organizaciji, da bo to celovito in skladno z GDPR?
  • Izziv delovnega časa ni mogoče rešiti zgolj z zapisanim Pravilnikom o delovnem času – predstavili vam bomo celoviti pristop
  • Kdaj je smiselno zapisati pravilnik o letnih dopustih?
  • Katere druge akte je smiselno zapisati glede na potrebe organizacije?

KOMU JE WEBINAR NAMENJEN?

Kadrovikom, direktorjem manjših in srednjih podjetij, računovodjem, poslovnim sekretarjem in drugim osebam, ki v podjetju urejajo kadrovsko dokumentacijo.

PREDAVATELJICA

Andreja Samec Koderman, partnerica in direktorica Pravne asistence pri Kadrovski asistenci. Andreja zagovarja stališče, da je urejena delovnopravna dokumentacija temelj vsake organizacije. Kot kadrovska revizorka je pomagala velikemu številu slovenskih podjetij pri vzpostavitvi varnih delovnopravnih temeljev. Andreja je specializirana na področju izvedbe kadrovskih revizij, priprave kompleksnejših fleksibilnih sistemizacij delovnih mest, motivacijskih sistemov nagrajevanj, kompetenčnih modelov, modelov razvoja kadrov, organizaciji dela in delovnega časa ter zasnove kreativne in navdihujoče promocije zdravja v podjetjih. Je licencirana PXT svetovalka na področju razvoja in planiranja karier. Leta 2015 in 2017 je kot edina slovenka na svetovnem kadrovskem kongresu v Mumbaju dvakrat zapored prejela prestižno nagrado za prepoznavanje in vodenje talentov.

KOTIZACIJA in PLAČILO

Cena webinarja je 95,00 EUR (+ 22 % DDV). V primeru udeležbe dveh ali več oseb iz iste organizacije priznamo 10% popust za vsakega dodatnega udeleženca.

Kotizacijo nakažite na Mednarodni center za prenos znanja, Kardeljeva ploščad 1, Ljubljana, na transakcijski račun NLB d.d., Ljubljana SI56 0202-4001-8530-936, sklic: 2021-21 oz. plačilo po e-računu za proračunske uporabnike.

Račun boste prejeli po zaključku webinarja.

PRIJAVE

Na webinar se lahko prijavite preko elektronske prijavnice (klik tukaj).

Prijavnico si lahko tudi prenesete na vaš računalnik (kliknite za prenos Word datoteke), jo izpolnite in pošljete po fax-u (01/292-72-62) ali  po pošti na naslov (MCPZ Mednarodni center za prenos znanja d.o.o., Kardeljeva ploščad 1, SI-1000 Ljubljana). Prijave sprejemamo do zasedbe mest. Število udeležencev v skupini je omejeno. Morebitne odjave sprejemamo do 4 dni pred razpisanim terminom, pri kasnejših odjavah ali neudeležbi kotizacije ne vračamo.

Print Friendly, PDF & Email