Novela Zakona o javnem naročanju (ZJN-3D), ki je v veljavo stopila 2. 4. 2023 , je prinesla spremembe tako za naročnike kot za ponudnike, med drugim se poenostavlja in skrajšuje čas za preverjanje razlogov za izključitev ponudnikov iz postopkov javnega naročanja, vključno s hitrejšim in enostavnejšim pridobivanjem potrdil o nekaznovanosti.
Poleg predstavitve novosti, boste na webinarju izvedeli kako se izogniti ponovitvam razpisov in vsem pravnim težavam, ko naročnik in izvajalec že izvajata predmet javnega naročila ter dobili vpogled v primere dobre prakse upravljanja s pogodbami pri javnem naročanju.
Pogodbe v okviru javnih naročil so običajno zapletene in se sklepajo za daljša časovna obdobja, poleg tega pa na njih vplivajo tudi različne spremembe v zakonodaji, zato je že vnaprej treba upoštevati mehanizme in instrumente za učinkovito upravljanje sprememb v pogodbeni sferi javnega naročanja. Sistematično upravljanje pogodb javnega naročanja lahko povzroči precejšnje prihranke v stroških in tudi v času ter vodi v večjo učinkovitost procesa javnega naročanja.
Na webinarju bo predavatelj, mag. Matjaž Kovač, ki se že dolga leta ukvarja z najzahtevnejšimi javnimi naročili, celovito predstavil postopek javnega naročanja, vključno z novostmi, ter na primeru predstavil simulacijo postopka. Poudarek bo na optimalni izvedbi postopka in na praktičnih primerih.
TERMIN IN KRAJ WEBINARJA
9. oktober 2023, od 9.00 do 13.00 ure, v spletni učilnici MCPZ. Po prijavi vam bomo na e-naslov poslali povezavo v spletno učilnico MCPZ in kratka navodila za prijavo in sodelovanje na webinarju.
PROGRAM:
- Predstavitev novosti Zakona o javnem naročanju
- Predstavitev priprave in uporabe ESPD obrazca
- Predstavitev uporabe aplikacije E-Dosje
- Objave pogodb in dodatkov k pogodbam in poročanja o izvedenih transakcijah na portalu UJP JN Plačila
- Plan javnega naročanja in preverba trga
- Izjeme javnega naročanja
- Najpomembnejši postopki oddaje javnega naročila
- Elektronsko in skupno javno naročanje
- Izvedba postopka od objave do odločitve
- Dopustne dopolnitve in pojasnjevanje ponudb
- Odločitev o oddaji javnega naročila in vpogledi v ponudbeno dokumentacijo
- Pravno varstvo neizbranega ponudnika
- Sprememba pogodbe o oddaji javnega naročila
- Predstavitev praktičnih primerov poteka javnega naročila
WEBINAR JE NAMENJEN strokovnjakom, ki se ukvarjajo z javnim naročanjem, tako v državni upravi, kot na nivoju lokalne skupnosti, javnim podjetjem, javnim agencijam, javnim zavodom, javnim skladom, gospodarskim javnim službam, koncesionarjem, svetovalcem in skrbnikom pogodb v javnem naročanju ter vsem ponudnikom, ki kot aktivni subjekti vstopajo v pravna razmerja na področju javnih naročil.
PREDAVATELJ: mag. Matjaž Kovač, magister pravnih znanosti, strokovnjak za javna naročila, gospodarsko pravo in davke ter zelo ploden avtor na omenjenih področjih. Vodi najzahtevnejše postopke oddaje javnih naročil na področju železniške infrastrukture v Republiki Sloveniji. Je tudi visokošolski predavatelj za gospodarsko pravo ter direktor svetovalnega podjetja LEKSIAKOV, pravne, poslovne, finančne in davčne storitve d.o.o.
KOTIZACIJA in PLAČILO
Cena webinarja je 130,00 EUR + 22% DDV.
Kotizacijo je potrebno nakazati najkasneje 4 dni pred začetkom na Mednarodni center za prenos znanja, Kardeljeva ploščad 1, Ljubljana, na transakcijski račun NLB d.d., Ljubljana SI56 0202-4001-8530-936, sklic: 00 2023-69.
Račun boste prejeli po zaključku webinarja.
PRIJAVE
Na webinar se lahko prijavite preko elektronske prijavnice (klik tukaj).
Prijavnico si lahko tudi prenesete na vaš računalnik (kliknite za prenos Word datoteke), jo izpolnite in pošljete po fax-u (01/292-72-62) ali po pošti na naslov (MCPZ Mednarodni center za prenos znanja d.o.o., Kardeljeva ploščad 1, SI-1000 Ljubljana).
Prijave sprejemamo do zasedbe mest. Število udeležencev v skupini je omejeno. Morebitne odjave sprejemamo do 4 dni pred razpisanim terminom, pri kasnejših odjavah ali neudeležbi kotizacije ne vračamo.