V dobi digitalizacije podjetja vedno pogosteje uporabljajo spletišča (spletne strani in spletne trgovine) in druge platforme (aplikacije, socialna omrežja ipd.) za predstavitev, oglaševanje in prodajo svojih storitev ter produktov. Skladnost teh digitalnih ekosistemov pomeni, da podjetja upoštevajo veljavne predpise tudi v virtualnem okolju, v katerem poslujejo.
Na webinarju se bomo osredotočili na glavne zakonske okvire, ki jih morate upoštevati pri vaši spletni prisotnosti ali poslovanju, ter vam ponudili priporočila za dosego skladnosti poslovanja.
Zakaj je skladnost spletnih strani in trgovin pomembna?
Skladnost spletnih strani in trgovin je ključna za zaščito pravic uporabnikov, varstvo osebnih podatkov in zagotavljanje veljavnega sklepanja pogodb na daljavo. Ustrezno zasnovane spletne strani gradijo zaupanje med uporabniki, kar pozitivno vpliva na poslovanje. Poleg tega pomagajo podjetjem ostati konkurenčna in se izogniti morebitnim denarnim kaznim zaradi kršitev zakonodaje.
Udeleženci predavanja boste prejeli tudi naslednje osnutke dokumentov, ki jih lahko prilagodite vašemu spletnemu poslovanju:
- Izjava o skladnosti po ZDSM
- Izjava o odgovornosti in avtorske pravice (ZASP)
- Politika zasebnosti po GDPR in ZVOP-2
- Politika piškotov po ZEKom-2
- Klavzule po GDPR/ZVOP-2 za prijavo na novice, chatbote in kontaktne obrazce
- Splošni pogoji poslovanja po ZVPot-2
TERMIN in KRAJ WEBINARJA
10. april 2025, od 10:00 do 13:00 ure, v spletni učilnici MCPZ. Po prijavi vam bomo na e-naslov poslali povezavo v spletno učilnico MCPZ in kratka navodila za prijavo in sodelovanje na webinarju.
- Jezik spletne strani
- Zagotavljanje dostopnosti spletišč
- Obvezni podatki ponudnika na spletni strani
- Spletišča in avtorske pravice
- Obdelava osebnih podatkov v okviru spletišč
- Politika zasebnosti na spletu / Izjava o varstvu osebnih podatkov
- GDPR vidiki e-novičnika, kontaktnih obrazcev in chatbotov
- Nagradne igre
- Skladna raba piškotkov
- Regulacija spletne prodaje
- Splošni pogoji poslovanja in telematsko sklepanje pogodb
- Označevanje in določanje cen blaga in storitev na spletu
- Uveljavljanje pravice potrošnika do odstopa od pogodbe
- Nepoštene poslovne prakse
- Izvensodno reševanje potrošniških sporov
- Pravne obveznosti vplivnežev na družbenih omrežjih
- Primeri kršitev in globe
WEBINAR PRIPOROČAMO lastnikom spletnih trgovin, imetnikom predstavitvenih spletnih strani, digitalnim tržnikom in razvijalcem spletišč. Prav tako je koristno za pravne svetovalce, ki želijo poglobiti znanje o skladnosti digitalnih platform in za vse, ki želijo izboljšati skladnost spletnih rešitev in jih uskladiti z zakonodajo ali pa jih področje zanima kot potrošnike, ki želijo izvedeti kakšne pravice imajo.
PREDAVATELJICA: Lucija Uršič, univerzitetna diplomirana pravnica s PDI, z opravljeno dodatno poklicno kvalifikacijo »Strokovnjakinja za varstvo osebnih podatkov«, ima dolgoletne izkušnje s pravnim svetovanjem na področju skladnosti poslovanja, vključno s skladnostjo spletišč in aplikacij.
KOTIZACIJA in PLAČILO
Cena webinarja je 145,00 EUR + 22% DDV. V primeru udeležbe dveh ali več oseb iz iste organizacije priznamo 10% popust za vsakega dodatnega udeleženca.
Kotizacijo nakažite na Mednarodni center za prenos znanja, Kardeljeva ploščad 1, Ljubljana, na transakcijski račun NLB d.d., Ljubljana SI56 0202-4001-8530-936, sklic: 2025-62 oz. plačilo po e-računu za proračunske uporabnike.
Račun boste prejeli po zaključku webinarja.
PRIJAVE
Na webinar se lahko prijavite preko elektronske prijavnice (klik tukaj). Prijavnico si lahko tudi prenesete na vaš računalnik (kliknite za prenos Word datoteke), jo izpolnite in pošljete po fax-u (01/292-72-62) ali po pošti na naslov (MCPZ Mednarodni center za prenos znanja d.o.o., Kardeljeva ploščad 1, SI-1000 Ljubljana). Prijave sprejemamo do zasedbe mest. Število udeležencev v skupini je omejeno. Morebitne odjave sprejemamo do 4 dni pred razpisanim terminom, pri kasnejših odjavah ali neudeležbi kotizacije ne vračamo.