Meni


Partnerji









Kontakt


MCPZ Mednarodni center za prenos znanja d.o.o.

Kardeljeva ploščad 1,
SI-1000 Ljubljana
Slovenija, EU

Tel: +386/(0)1 292 72 60
Fax: +386/(0)1 292 72 62
Mail: info@mcpz.si
Web: www.mcpz.si

11.10.2024 – WEBINAR: INTRASTAT v letu 2024

Glavni namen webinarja je opozoriti podjetja na načine poročanja na področju INTRASTAT za leto 2024, prikaz delovanja spletne aplikacije za poročanje in reševanje praktičnih problemov podjetij pri poročanju.

Sistem INTRASTAT – statistika blagovne menjave med državami članicami EU, je bil uveden, s pričetkom prostega pretoka blaga med državami članicami EU, pri čemer se podatki mesečno zbirajo s pomočjo statističnih obrazcev, neposredno od poročevalskih enot.

Kdo mora poročati?

Gospodarski subjekt je v tekočem letu vključen v statistično raziskovanje Intrastat, če:

  • trguje z blagom z gospodarskimi subjekti v drugih državah članicah EU in
  • je skupna vrednost njegovih odprem blaga v države članice EU ali prejemov blaga iz držav članic EU v preteklem koledarskem letu presegla t.i. nacionalni vključitveni prag.

Z letom 2024 se je spremenila vrednost vključitvenega praga za prejeme blaga, nad katerim je podjetje zavezano za poročanje Intrastat-a. Vrednost vključitvenega praga za prejeme po novem znaša 220.000 EUR.

TERMIN IN KRAJ

11. oktober 2024, od 9.00 do 12.00 ure, v spletni učilnici MCPZ. Po prijavi vam bomo na e-naslov poslali povezavo v spletno učilnico MCPZ in kratka navodila za prijavo in sodelovanje na webinarju.

PROGRAM:

  • Osnovni napotki glede poročanja za INTRASTAT in izvajanje kontrol prejetih podatkov
  • Povezava INTRASTAT podatkov s podatki iz sistema DDV
  • Obravnava najpogostejših primerov tristranskih in verižnih poslov
  • Poročanje za INTRASTAT pri nekaterih kompleksnejših zunanjetrgovinskih poslih in posebnih vrstah blaga
  • Obravnava specifičnih primerov udeležencev seminarja
  • Svetovanje pri izbiri najprimernejšega načina poročanja z vidika zmanjšanja stroškov poročanja
  • Praktični prikaz delovanja prenovljene spletne aplikacije za poročanje

WEBINAR JE NAMENJEN vsem, ki ste v podjetju zadolženi za pripravo in izvedbo trgovinskih poslov s partnerji v EU, tj. komercialnim direktorjem, komercialistom, nabavnim in prodajnim referentom in tudi strokovnim računovodskim delavcem.

Udeležba je predvsem priporočljiva za osebe, ki so v podjetju že zadolžene za poročanje za Intrastat, osebe, ki se bodo v prihodnosti zaradi porasta trgovanja z državami članicami EU morale prvič soočiti s to problematiko, osebe v tistih podjetjih, ki so se odločila, da bodo začela samostojno poročati za INTRASTAT (tj. brez uporabe deklaranta) ali bi želela preiti na poročanje z uporabo brezplačne spletne rešitve INTRASTAT in deklarante (špediterje, računovodska podjetja, ipd.).

PREDAVATELJ: Igor Uršič, vodja oddelka za Intrastat na Finančnem uradu Nova Gorica

KOTIZACIJA in PLAČILO

Cena webinarja je 150,00 EUR + 22% DDV. V primeru udeležbe dveh ali več oseb iz iste organizacije priznamo 10% popust za vsakega dodatnega udeleženca.


Kotizacijo je potrebno nakazati najkasneje 4 dni pred začetkom na Mednarodni center za prenos znanja, Kardeljeva ploščad 1, Ljubljana, na transakcijski račun NLB d.d., Ljubljana SI56 0202-4001-8530-936, sklic: 2024-102 oz. plačilo po e-računu za proračunske uporabnike.

Račun boste prejeli po zaključku seminarja.

PRIJAVE

Na webinar se lahko prijavite preko elektronske prijavnice (klik tukaj).

Prijavnico si lahko tudi prenesete na vaš računalnik (kliknite za prenos Word datoteke), jo izpolnite in pošljete po fax-u (01/292-72-62) ali  po pošti na naslov (MCPZ Mednarodni center za prenos znanja d.o.o., Kardeljeva ploščad 1, SI-1000 Ljubljana).

Prijave sprejemamo do zasedbe mest. Število udeležencev v skupini je omejeno. Morebitne odjave sprejemamo do 4 dni pred razpisanim terminom, pri kasnejših odjavah ali neudeležbi kotizacije ne vračamo.

Print Friendly, PDF & Email