Notranje kontrole zajemajo pregled poslovanja in računovodstva z namenom optimiziranja dela, večje gospodarnosti in učinkovitosti, glede na obstoječe davčne in računovodske predpise.
Podlaga webinarju je 70. člen ZGD-1, ki vsem družba, zavezanim k reviziji, nalaga, da v svoje poslovno poročilo vključijo izjavo o upravljanju družbe, ki med drugim vsebuje opis glavnih značilnosti sistemov notranjih kontrol v družbi v povezavi s postopkom računovodskega poročanja.
Predavateljica bo predstavila:
- računovodske predpise določenega področja (tudi iz področja obračun plač in nadomestil, vodenja poslovnih knjig evidenc in poročil),
- davčne predpise in njihove podrejene predpise,
- najpogostejše primere dobrih praks glede načina uvajanja optimiziranja dela z uvedbo digitalizacije opravil, vpeljevanja notranjih kontrol, nadzora nad poslovanjem.
Dobili boste priporočila in ideje za reorganizacijo dela in strokovno nadgradnjo vašega znanja za prehod na digitalizacijo z vidika računovodskih in davčnih predpisov.
Prejeli boste tudi vzorce najpogostejših obrazcev, vprašalnikov in razpredelnic, ki se jih uporablja v kontrolingu.
Poudarek bo na praktičnih primerih, ki jih predavateljica na razumljiv način poveže s teorijo in z zakonodajo.
IZVEDBA WEBINARJEV
15. december 2025 od 10.00 do 12.00, 16. december 2025 od 10.00 do 12.00 in 17. december 2025 od 10.00 do 12.00. Webinarji bodo potekali v spletni učilnici MCPZ. Po prijavi vam bomo na e-naslov poslali povezavo v spletno učilnico MCPZ ter navodila za prijavo in sodelovanje na webinarju.
VSEBINA
- 1.webinar: Kontrola poslovanja (15.12.2025, 10.00-12.00)
- kontrola poslovanja po načelu vitke in fleksibilne organizacije vključno z načelom preglednosti, zakonitosti in učinkovitosti kakor tudi z vidika e-dokumentov, e-podpisa in arhivom e-dokumentov:
- optimizacija opravil, dokumentov in evidenc
- uveljavljanje optimiziranja dela z uvedbo digitalizacije opravil
- vpeljevanje notranjih kontrol in nadzora nad poslovanjem
- kontrola poslovanja po načelu vitke in fleksibilne organizacije vključno z načelom preglednosti, zakonitosti in učinkovitosti kakor tudi z vidika e-dokumentov, e-podpisa in arhivom e-dokumentov:
- 2. webinar: Kontrola računovodstva (16. 12. 2025, 10.00-12.00)
- seznanitev z najpogosteje uporabljenimi računovodskimi predpisi, tako glede obračuna plač in nadomestil, vodenja poslovnih knjig, evidenc in poročil
- preverjanje pravilnosti vodenja poslovnih knjig, evidenc in poročil – v e-obliki in arhiviranje e- poslovnih knjige
- preverjanje ustreznosti vsebine Pravilnika o računovodstvu z uvedbo e-poslovanja
- 3. webinar: Kontrola davčnega področja (17. 12. 2025, 10.00-12.00)
- pravice in dolžnosti davkoplačevalcev po ZDOH, ZDDV, ZDAVP, ZDDPO
- preverjanje ustreznosti uveljavljanja davčnih pravic, ki jih davčni predpisi dajejo davkoplačevalcem po ZDOH, ZDDV, ZDAVP, ZDDPO
- preverjanje ustreznosti izpolnjevanja davčnih dolžnosti, ki jih davčni predpisi nalagajo davkoplačevalcem po ZDOH, ZDDV, ZDAVP, ZDDPO
POZOR: Možna je tudi prijava na posamezen webinar, kar v prijavnici napišite v polje, ki je sicer namenjeno vprašanjem.
KOMU JE WEBINARJ NAMENJEN?
Direktorjem, podjetnikom, računovodjem, knjigovodjem, finančnikom in ostalim strokovnim sodelavcem na področju računovodstva in financ v zasebnem in javnem sektorju oz. vsem, ki bi se radi spoznali z opisano vsebino ter na ta način optimizirali poslovanje ter vodenje poslovnih knjig.
PREDAVATELJICA: Biserka Šubelj, univ.dipl. ekonomist, davčna svetovalka z licenco pri ZDSS in višje šolska predavateljica za davke in računovodstvo. Z računovodstvom se ukvarja že od leta 1998, z davki pa se je začela podrobneje ukvarjati od leta 2003. Je avtorica številnih priročnikov in E-seminarjev na temo davki, računovodstvo in podjetništvo. Njeni strokovnosti lahko zaupamo saj je avtorica več kot 160 različnih člankov in učnih gradiv zapisanih v COBISS-u. Je tudi avtorica člankov na spletni strani www.metaja.si. Njena predavanja so dinamična in jedrnata, saj vedno vključi praktične primere, ki jih na razumljiv način poveže s teorijo oziroma zakonodajo. V letu 2013 si je pridobila tudi pedagoško – andragoško izobrazbo, kar pomeni, da je strokovnjak tudi na področju predavanja, poučevanja in usposabljanja odraslih.
KOTIZACIJA in PLAČILO
Cena paketa: 300,00 EUR + 22% DDV.
Cena posameznega webinarja je 130,00 EUR + 22% DDV.
V primeru udeležbe dveh ali več oseb iz iste organizacije priznamo 10% popust za vsakega dodatnega udeleženca.
Kotizacijo nakažite na Mednarodni center za prenos znanja, Kardeljeva ploščad 1, Ljubljana, na transakcijski račun NLB d.d., Ljubljana SI56 0202-4001-8530-936, sklic 00 2025-92 oz. plačilo po e-računu za proračunske uporabnike.
Račun boste prejeli po zaključku webinarjev.
PRIJAVE
Na webinar se lahko prijavite preko elektronske prijavnice (klik tukaj).
Prijavnico si lahko tudi prenesete na vaš računalnik (Word – prijava na seminar-webinar ), jo izpolnite in pošljete na e-naslov mcpz@mcpz.si, po fax-u (01/292-72-62) ali po pošti na naslov (MCPZ Mednarodni center za prenos znanja d.o.o., Kardeljeva ploščad 1, SI-1000 Ljubljana).
Prijave sprejemamo do zasedbe mest. Število udeležencev v skupini je omejeno. Morebitne odjave sprejemamo do 4 dni pred razpisanim terminom, pri kasnejših odjavah ali neudeležbi kotizacije ne vračamo.