Meni



Kontakt


MCPZ Mednarodni center za prenos znanja d.o.o.

Kardeljeva ploščad 1,
SI-1000 Ljubljana
Slovenija, EU

Tel: +386/(0)1 292 72 60
Fax: +386/(0)1 292 72 62
Mail: info@mcpz.si
Web: www.mcpz.si

15.12., 16.12., 17.12.2025: PAKET WEBINARJEV – Notranje kontrole v povezavi s postopkom računovodskega poročanja

Notranje kontrole zajemajo pregled poslovanja in računovodstva z namenom optimiziranja dela, večje gospodarnosti in učinkovitosti, glede na obstoječe davčne in računovodske predpise.

Podlaga webinarju je 70. člen ZGD-1, ki vsem družba, zavezanim k reviziji, nalaga, da v svoje poslovno poročilo vključijo izjavo o upravljanju družbe, ki med drugim vsebuje opis glavnih značilnosti sistemov notranjih kontrol v družbi v povezavi s postopkom računovodskega poročanja.

Predavateljica bo predstavila:

  • računovodske predpise določenega področja (tudi iz področja obračun plač in nadomestil, vodenja poslovnih knjig evidenc in poročil),
  • davčne predpise in njihove podrejene predpise,
  • najpogostejše primere dobrih praks glede načina uvajanja optimiziranja dela z uvedbo digitalizacije opravil, vpeljevanja notranjih kontrol, nadzora nad poslovanjem.

Dobili boste priporočila in ideje za reorganizacijo dela in strokovno nadgradnjo vašega znanja za prehod na digitalizacijo z vidika računovodskih in davčnih predpisov.

Prejeli boste tudi vzorce najpogostejših obrazcev, vprašalnikov in razpredelnic, ki se jih uporablja v kontrolingu.

Poudarek bo na praktičnih primerih, ki jih predavateljica na razumljiv način poveže s teorijo in z zakonodajo.

IZVEDBA WEBINARJEV

15. december 2025 od 10.00 do 12.00, 16. december 2025 od 10.00 do 12.00 in 17. december 2025 od 10.00 do 12.00. Webinarji bodo potekali v spletni učilnici MCPZ. Po prijavi vam bomo na e-naslov poslali povezavo v spletno učilnico MCPZ ter navodila za prijavo in sodelovanje na webinarju.

VSEBINA

  • 1.webinar: Kontrola poslovanja (15.12.2025, 10.00-12.00)
    • kontrola poslovanja po načelu vitke in fleksibilne organizacije vključno z načelom preglednosti, zakonitosti in učinkovitosti kakor tudi z vidika e-dokumentov,  e-podpisa in arhivom e-dokumentov:
      • optimizacija opravil, dokumentov in evidenc
      • uveljavljanje optimiziranja dela z uvedbo digitalizacije opravil
    • vpeljevanje notranjih kontrol in nadzora nad poslovanjem
  • 2. webinar: Kontrola računovodstva (16. 12. 2025, 10.00-12.00)
    • seznanitev z najpogosteje uporabljenimi računovodskimi predpisi, tako glede obračuna plač in nadomestil, vodenja poslovnih knjig, evidenc in poročil
    • preverjanje pravilnosti vodenja poslovnih knjig, evidenc in poročil  – v e-obliki  in arhiviranje e- poslovnih knjige
    • preverjanje ustreznosti vsebine Pravilnika o računovodstvu z uvedbo e-poslovanja
  • 3. webinar: Kontrola davčnega področja (17. 12. 2025, 10.00-12.00)
    • pravice in dolžnosti davkoplačevalcev po ZDOH, ZDDV, ZDAVP, ZDDPO
    • preverjanje ustreznosti uveljavljanja davčnih pravic, ki jih davčni predpisi dajejo davkoplačevalcem po ZDOH, ZDDV, ZDAVP, ZDDPO
    • preverjanje ustreznosti izpolnjevanja davčnih dolžnosti, ki jih davčni predpisi nalagajo davkoplačevalcem po ZDOH, ZDDV, ZDAVP, ZDDPO

POZOR: Možna je tudi prijava na posamezen webinar, kar v prijavnici napišite v polje, ki je sicer namenjeno vprašanjem.

KOMU JE WEBINARJ NAMENJEN?

Direktorjem, podjetnikom, računovodjem, knjigovodjem, finančnikom in ostalim strokovnim sodelavcem na področju računovodstva in financ v zasebnem in javnem sektorju oz. vsem, ki bi se radi spoznali z opisano vsebino ter na ta način optimizirali poslovanje ter vodenje poslovnih knjig.

PREDAVATELJICA: Biserka Šubelj, univ.dipl. ekonomist, davčna svetovalka z licenco pri ZDSS in višje šolska predavateljica za davke in računovodstvo. Z računovodstvom se ukvarja že od leta 1998, z davki pa se je začela podrobneje ukvarjati od leta 2003. Je avtorica številnih priročnikov in E-seminarjev na temo davki, računovodstvo in podjetništvo. Njeni strokovnosti lahko zaupamo saj je avtorica več kot 160 različnih člankov in učnih gradiv zapisanih v COBISS-u. Je tudi avtorica člankov na spletni strani www.metaja.si. Njena predavanja so dinamična in jedrnata, saj vedno vključi praktične primere, ki jih na razumljiv način poveže s teorijo oziroma zakonodajo.  V letu 2013 si je pridobila  tudi pedagoško – andragoško izobrazbo, kar pomeni, da je strokovnjak tudi na področju predavanja, poučevanja in usposabljanja odraslih.

KOTIZACIJA in PLAČILO

Cena paketa: 300,00 EUR + 22% DDV.

Cena posameznega webinarja je 130,00  EUR + 22% DDV.

V primeru udeležbe dveh ali več oseb iz iste organizacije priznamo 10% popust za vsakega dodatnega udeleženca.

Kotizacijo nakažite na Mednarodni center za prenos znanja, Kardeljeva ploščad 1, Ljubljana, na transakcijski račun NLB d.d., Ljubljana SI56 0202-4001-8530-936, sklic 00 2025-92 oz. plačilo po e-računu za proračunske uporabnike.

Račun boste prejeli po zaključku webinarjev.

PRIJAVE

Na webinar se lahko prijavite preko elektronske prijavnice (klik tukaj).

Prijavnico si lahko tudi prenesete na vaš računalnik (Word – prijava na seminar-webinar ), jo izpolnite in pošljete na e-naslov mcpz@mcpz.si, po fax-u (01/292-72-62) ali  po pošti na naslov (MCPZ Mednarodni center za prenos znanja d.o.o., Kardeljeva ploščad 1, SI-1000 Ljubljana).

Prijave sprejemamo do zasedbe mest. Število udeležencev v skupini je omejeno. Morebitne odjave sprejemamo do 4 dni pred razpisanim terminom, pri kasnejših odjavah ali neudeležbi kotizacije ne vračamo.

Print Friendly, PDF & Email