Meni



Kontakt


MCPZ Mednarodni center za prenos znanja d.o.o.

Kardeljeva ploščad 1,
SI-1000 Ljubljana
Slovenija, EU

Tel: +386/(0)1 292 72 60
Fax: +386/(0)1 292 72 62
Mail: info@mcpz.si
Web: www.mcpz.si

2.6.2025 – WEBINAR: DDV – pogosta vprašanja in odgovori iz prakse, vključno z novostmi v letu 2025

Ali se tudi vam porajajo vprašanja s področja obračunavanja in odbijanja DDV, pa niste prepričani, kakšen je odgovor? Na webinarju bomo obravnavali konkretne primere iz prakse v zvezi z obračunavanjem DDV od dobav blaga, nepremičnin in storitev, uporabo posebne ureditve VEM ipd. Povedali bomo, kako uporabljamo novo SME ureditev in identifikacijsko številko s pripono »-EX« za mala podjetja, tako pri izdanih kot tudi prejetih računih. Odgovorili bomo tudi na vprašanja glede vpisovanja računov v davčne evidence in odbijanja vstopnega davka.

Maja Dolinar Dubokovič, davčna svetovalka, vas bo seznanila z izkušnjami, dobro prakso in novostmi s področja obračunavanja DDV, na konkretnih primerih.

TERMIN in KRAJ WEBINARJA

2. junij 2025, od 10.00 do 12.00, v spletni učilnici MCPZ. Po prijavi vam bomo na e-naslov poslali povezavo v spletno učilnico MCPZ in kratka navodila za prijavo in sodelovanje na webinarju. Če se webinarja v tem terminu ne morete udeležiti, bo na voljo posnetek.

PROGRAM

  • Predmet obdavčitve in kraj obdavčljivih transakcij v sistemu DDV,
  • pogosta vprašanja in odgovori
    • s področja obračunavanja DDV pri storitvah in dobavah blaga,
    • pri uporabi SME ureditve za male davčne zavezance in identifikacijske številke s pripono »-EX«,
    • pri uporabi posebne ureditve VEM (OSS),
    • s področja obračunavanja DDV pri dobavah nepremičnin in gradbenih storitvah,
    • s področja obračunavanja DDV pri pridobitvah blaga znotraj Unije, uvozu in izvozu blaga ter
    • glede odbitka vstopnega davka in
  • način evidentiranja transakcij, povezanih z DDV, v knjigi prejetih in izdanih računov ter obrazcih DDV-O in RP-O.

KOMU JE WEBINAR NAMENJEN?

Vsem, ki izdajate, prejemate ali evidentirate račune v davčnih evidencah za storitve, dobave blaga, pridobitve blaga znotraj Unije, uvoz blaga in transakcije z nepremičninami ter bi se želeli seznaniti z novostmi. Webinar je primeren za udeležence v gospodarskih družbah, računovodskih servisih, javnem sektorju in za samostojne podjetnike, ki bi si želeli olajšati svoje delo oz. preveriti, ali v svoji vsakdanji praksi postopajo pravilno.

PREDAVATELJICA

Maja Dolinar Dubokovič je zaposlena v družbi Movens d.o.o. Medvode, kot davčna svetovalka. Diplomirala je na Ekonomski fakulteti v Ljubljani. Svojo poklicno pot je začela na davčni upravi in jo nadaljevala v revizijskih hišah. Celotno poklicno obdobje se poglobljeno ukvarja z davčnimi predpisi in svetovanjem na področju obdavčitve pravnih in fizičnih oseb, predvsem na področju DDV in dohodnine. Je članica Zbornice davčnih svetovalcev Slovenije. Piše tudi strokovne članke in predava na kongresih, simpozijih in seminarjih, povezanih z davčno tematiko.

KOTIZACIJA in PLAČILO

Cena webinarja je 159,00 EUR + 22 % DDV. V primeru udeležbe dveh ali več oseb iz iste organizacije priznamo 10% popust za vsakega dodatnega udeleženca.

Kotizacijo nakažite na Mednarodni center za prenos znanja, Kardeljeva ploščad 1, Ljubljana, na transakcijski račun NLB d.d., Ljubljana SI56 0202-4001-8530-936, sklic: 2025-83 oz. plačilo po e-računu za proračunske uporabnike.

Račun boste prejeli po zaključku webinarja.

PRIJAVE

Na webinar se lahko prijavite preko elektronske prijavnice (klik tukaj).

Prijavnico si lahko tudi prenesete na vaš računalnik (kliknite za prenos Word datoteke), jo izpolnite in pošljete po fax-u (01/292-72-62) ali  po pošti na naslov (MCPZ Mednarodni center za prenos znanja d.o.o., Kardeljeva ploščad 1, SI-1000 Ljubljana).

Prijave sprejemamo do zasedbe mest. Število udeležencev v skupini je omejeno. Morebitne odjave sprejemamo do 4 dni pred razpisanim terminom, pri kasnejših odjavah ali neudeležbi kotizacije ne vračamo.

Print Friendly, PDF & Email