Vse več delodajalcev se zaveda, da so naloge v opisu delovnih mest ključnega pomena. Pa ne zgolj zato, da je delavec seznanjen s področjem dela, ampak opis jasno definira odgovornosti na delovnem mestu, opredeljuje pričakovanja z vidika kompetenc zaposlenih ter pogojev za nastop, oziroma opravljanje dela.
Na webinarju boste izvedeli tudi kako umetna inteligenca vpliva na spremembo sistemizacije delovnih mest.
Dobra sistemizacija delodajalcu omogoča zadostno fleksibilnost medsebojnega nadomeščanja z namenom nemotenega in zakonitega izvajanja delovnih procesov.
TERMIN in KRAJ WEBINARJA
25. avgust 2025, od 9.00 do 12.00 ure, v spletni učilnici MCPZ. Po prijavi vam bomo na e-naslov poslali povezavo v spletno učilnico MCPZ in kratka navodila za prijavo in sodelovanje na webinarju.
PROGRAM
- Zakaj je sistemizacija pomembna in v katerih primerih tudi obvezna?
- Tveganja in nevarnosti neupoštevanja pravil sistemizacije ali nesprejema le te, ko je ta obvezna
- Kako se lotiti izdelave nove sistemizacije ali prenove obstoječe?
- Zakaj je analiza obstoječih procesov ključnega pomena
- Ali je smiselno pred sprejemom sistemizacije optimizirati proces?
- Tehnološki napredek in njegov vpliv na sistemizacijo delovnih mest
- Kako na postavitev sistemizacije vpliva digitalizacija procesov in integracija umetne inteligence?
- Analiza in strateška usmeritev kot temelj nove zasnove
- Kako doseči zadostno fleksibilnost v opisih delovnih mest?
- Kdaj je smiselno izbrati sistemizacijo po vrsti dela in kdaj po delovnih mestih?
- Ključne vsebine opisov delovnih mest
- Kako si poenostaviti opise, da bodo kratki, jedrnati, pa vendar vsebinsko dovolj široki?
- Sistemizacija kot temeljni akt v delovnopravnih sporih
- Pomen sistemizacije pri postavitvi kompetenčnih modelov
- Zakaj je sistemizacija ključna pri izgradnji sistema nagrajevanja?
- Sistemizacija kot temelj učinkovitega vodenja
- Primeri iz prakse
KOMU JE WEBINAR NAMENJEN?
Kadrovikom, direktorjem manjših in srednjih podjetij, računovodjem, poslovnim sekretarjem in drugim osebam, ki se ukvarjate s kadrovskimi procesi in urejate kadrovsko dokumentacijo.
PREDAVATELJICA
Andreja Samec Koderman, deluje pod okriljem blagovne znamke Team Consulting. Je zagovornica načela, da je urejeno delovno pravno področje v podjetju odskočna deska za nadaljnji management zaposlenih.
Več kot 22 let svetuje na področju razvoja človeških virov in optimizacije kadrovskih procesov. V organizacijah presoja kadrovsko pravno varnost in jo tudi pomaga vzpostaviti. Uspešno izvaja strokovno mentorstvo kadrovikom na področju vzpostavitve kadrovske pravne varnosti. Je avtorica preko 40 člankov in prispevkov. Predava na temo vzpostavitve delovno pravnih temeljev (ureditev delovnega časa, delovnopravna zakonodaja, kadrovske evidence, personalne mape, arhiviranje in zakoniti interni akti), mobinga, motivacije zaposlenih, promocije zdravja na delovnem mestu, razvoja
KOTIZACIJA in PLAČILO
Cena webinarja je 150,00 EUR + 22 % DDV. V primeru udeležbe dveh ali več oseb iz iste organizacije priznamo 10% popust za vsakega dodatnega udeleženca.
Kotizacijo nakažite na Mednarodni center za prenos znanja, Kardeljeva ploščad 1, Ljubljana, na transakcijski račun NLB d.d., Ljubljana SI56 0202-4001-8530-936, sklic: 2025-101 oz. plačilo po e-računu za proračunske uporabnike.
Račun boste prejeli po zaključku webinarja.
PRIJAVE
Na webinar se lahko prijavite preko elektronske prijavnice (klik tukaj).
Prijavnico si lahko tudi prenesete na vaš računalnik (Word – prijava na seminar-webinar ), jo izpolnite in pošljete na e-naslov mcpz@mcpz.si, po fax-u (01/292-72-62) ali po pošti na naslov (MCPZ Mednarodni center za prenos znanja d.o.o., Kardeljeva ploščad 1, SI-1000 Ljubljana).
Prijave sprejemamo do zasedbe mest. Število udeležencev v skupini je omejeno. Morebitne odjave sprejemamo do 4 dni pred razpisanim terminom, pri kasnejših odjavah ali neudeležbi kotizacije ne vračamo.