Bliža se čas oddaje letnih poročil o odpadkih v podjetjih. Verjetno se sprašujete ali so letos kakšne novosti. Izkoristite možnost posveta s strokovnjakom ter pravilno in pravočasno uredite zakonske obveznosti.
Predavateljica bo, med drugim, predstavila obveznosti s poudarkom na vodenju evidenc in obveznem poročanju v skladu z:
- Uredbo o odpadkih (Uradni list RS, št. 77/22 in 113/23),
- Uredbo o embalaži in odpadni embalaži (Uradni list RS, št. 54/21, 208/21, 44/22 – ZVO-2 in 120/22).
Izvedeli boste kako posamezne Uredbe vplivajo na vaše obveznosti glede :
- poročanja o nastalih, zbranih in obdelanih odpadkih,
- sporočanja o količini embalaže dane na trg RS,
- vpisa v evidenco proizvajalcev za embalažo.
Uredba o odpadkih določa, da mora povzročitelj odpadkov, najpozneje do 31. marca predložiti poročilo o nastalih odpadkih in ravnanju z njimi za preteklo leto na ARSO, če pri njem v posameznem koledarskem letu:
- nastane več kot 5 kg nevarnih odpadkov ali
- nastane več kot 5 kg nevarnih odpadkov ali
- če zaposluje 10 ali več oseb.
Po uveljavitvi Uredbe o embalaži in odpadni embalaži morajo proizvajalci podatke o embalaži, dani na trg v RS sporočati DROE. Nosilec skupnega načrta do 31. marca tekočega leta sporoči na ARSO te podatke za vse proizvajalce, ki so z njim sklenili pogodbo, s katero so ga pooblastili za izpolnjevanje svojih obveznosti PRO. Na ARSO sporočajo samo tisti proizvajalci, ki svoje obveznosti PRO izpolnjujejo samostojno (individualni sistemi).
Med mnogimi koristnimi nasveti boste izvedeli tudi :
- Zakaj moramo tehtati odpadke?
- Kako izvajamo popis stanja začasno skladiščenih odpadkov?
- Kakšna je razlika med proizvajalcem embalaže in proizvajalcem, ki daje embalažo na trg?
- Kdaj nam ni potrebno plačevati stroškov upravljanja skupnega sistema?
TERMIN in KRAJ WEBINARJA
28. januar 2025, od 10.00 do 12.00 ure, v spletni učilnici MCPZ. Po prijavi vam bomo na e-naslov poslali povezavo v spletno učilnico MCPZ in kratka navodila za prijavo in sodelovanje na webinarju.
PROGRAM:
- Razjasnitev pojmov: povzročitelji, zbiralci in obdelovalci odpadkov. Primeri!
- Kaj pomeni, da dajemo embalažo na trg v RS? Primeri!
- Obveznosti po Uredbi o odpadkih (Uradni list RS, št. 77/22 in 113/23 in po Uredbi o embalaži in odpadni embalaži (Uradni list RS, št. 54/21, 208/21, 44/22 – ZVO-2 in 120/22)
- Pregled obveznosti s poudarkom na vodenju evidenc in obveznem poročanju, ki jih morajo izpolnjevati povzročitelji odpadkov, zbiralci odpadkov, obdelovalci odpadkov.
- Pregled obveznosti s poudarkom na vodenju evidenc in obveznem poročanju, ki jih morajo izpolnjevati proizvajalci embalaže (embalerji, pridobitelji embaliranega blaga in proizvajalci/pridobitelji servisne embalaže ali tuja podjetja, ki dajejo embalažo na trg v RS.
- Poročila in poročanje
- Prekrški, globe in postopki v zvezi z ugotovljenimi nepravilnostmi
Na webinarju boste lahko tudi zastavljali vprašanja, s katerimi se srečujete v praksi.
KOMU JE WEBINAR NAMENJEN?
Webinar je namenjen vsem zavezancem za poročanje, povzročiteljem odpadkov in uvoznikom/pridobiteljem/embalerjem blaga
PREDAVATELJICA: Polonca Poljanec Perič, ustanoviteljica in vodja podjetja Environ, ki opravlja svetovanje s področja varstva okolja. Je diplomirana inženirka kemije in je 17 let kot inšpektorica za okolje na Inšpektoratu RS za okolje in prostor opravljala inšpekcijski nadzor nad izvajanjem oziroma spoštovanjem zakonov ter drugih okoljevarstvenih, naravovarstvenih in vodovarstvenih predpisov.
Strankam nudi pomoč pri pridobivanju okoljevarstvenih dovoljenj in soglasij, opravlja ocene stanja v podjetjih, ugotavlja skladnost z zakonodajo s področja varstva okolja in predlaga rešitve, jih pripravlja na pregled inšpektorja za okolje in izdeluje ter pridobiva zahtevano dokumentacijo. Njeno vodilo je, da lahko skupaj spreminjamo okolje na bolje. Poleg kvalitetne in strokovne podpore pa svoje znanje predaja tudi na različnih izobraževanjih in delavnicah z različnih področij varstva okolja.
KOTIZACIJA in PLAČILO
Cena webinarja je 145,00 EUR + 22 % DDV. V primeru udeležbe dveh ali več oseb iz iste organizacije priznamo 10% popust za vsakega dodatnega udeleženca.
Kotizacijo nakažite na Mednarodni center za prenos znanja, Kardeljeva ploščad 1, Ljubljana, na transakcijski račun NLB d.d., Ljubljana SI56 0202-4001-8530-936, sklic: 2025-9 oz. plačilo po e-računu za proračunske uporabnike.
Račun boste prejeli po zaključku webinarja.
PRIJAVE
Na webinar se lahko prijavite preko elektronske prijavnice (klik tukaj). Prijavnico si lahko tudi prenesete na vaš računalnik (kliknite za prenos Word datoteke), jo izpolnite in pošljete po fax-u (01/292-72-62) ali po pošti na naslov (MCPZ Mednarodni center za prenos znanja d.o.o., Kardeljeva ploščad 1, SI-1000 Ljubljana). Prijave sprejemamo do zasedbe mest. Število udeležencev v skupini je omejeno. Morebitne odjave sprejemamo do 4 dni pred razpisanim terminom, pri kasnejših odjavah ali neudeležbi kotizacije ne vračamo.