Meni



Kontakt


MCPZ Mednarodni center za prenos znanja d.o.o.

Kardeljeva ploščad 1,
SI-1000 Ljubljana
Slovenija, EU

Tel: +386/(0)1 292 72 60
Fax: +386/(0)1 292 72 62
Mail: info@mcpz.si
Web: www.mcpz.si

9.5.2025 – WEBINAR: 40 dilem javnega naročanja

Na webinarju bomo sistematično in praktično predstavili 40 dilem, ki se, tekom postopka oddaje javnega naročila, porajajo tako naročnikom kot tudi ponudnikom ter podali odgovore in rešitve.

Sistem javnega naročanja je ves čas pod nadzorom, sistemskim-strokovnim, kot tudi pod nadzorom javnosti. Razlog več, da poznate ne le postopek, pač pa tudi odprta vprašanje in dileme, ki se pojavljajo v praksi, tako pri naročnikih kot pri ponudnikih.

Javna naročila so sredstvo za posodobitev javnih ukrepov in prispevajo k pravičnejšemu in trajnostnemu modelu rasti. Poenostavitev in pravna varnost, ki ju prinaša nova ureditev, zagotavljata lažje upravljanje in večjo učinkovitost javnih naročil ter prihranek časa in sredstev tako za naročnike kot tudi za mala in srednje velika podjetja (v nadaljevanju MSP). Prednostno so obravnavani tudi socialna vključenost, okolje in inovacije, tako da se bodo lahko naročniki odločili za najboljšo in ne najcenejšo ponudbo. Naloga javnih naročil je, da prispevajo h gospodarski rasti ter vzpostavitvi trajnostnega in bolj vključujočega modela gospodarskega razvoja.

Webinar je namenjen vsem, ki se ukvarjate s področjem javnega naročanja, tako v državni upravi kot na nivoju lokalne skupnosti, javnim podjetjem, javnim agencijam, javnim zavodom, javnim skladom, gospodarskih javnim službam, koncesionarjem in ostalim ponudnikom, ki kot aktivni subjekti vstopate v pravna razmerja na področju javnih naročil v gradbeništvu, ter svetovalcem na področju javne uprave in javnih naročil.

TERMIN IN KRAJ WEBINARJA

9. maj 2025, od 9.00 do 14.00 ure, v spletni učilnici MCPZ. Po prijavi vam bomo na e-naslov poslali povezavo v spletno učilnico MCPZ in kratka navodila za prijavo in sodelovanje na webinarju.

DELEME, KI JIH BOMO REŠEVALI:

  1. Javno naročilo/civilnopravna pogodba
  2. Gospodarnost, ekonomičnost in uspešnost
  3. Transparentnost in javnost
  4. Enakopravnost ponudnikov
  5. Zaupnost in konkurenca
  6. Nediskriminatornost
  7. Sorazmernost pogojev in meril
  8. Ocenjena vrednost/zajamčena sredstva
  9. Sklopi in drobljenje naročil
  10. Izjeme
  11. Inhouse naročila
  12. Odprti/omejeni postopek
  13. Konkurenčni postopki
  14. Naročila male vrednosti
  15. Evidenčna javna naročila
  16. Izključitveni razlogi
  17. Pogoji za sodelovanje
  18. Ekonomsko najugodnejša ponudba
  19. Edosje
  20. Elektronsko javno naročanje
  21. ESPD izjava
  22. Dopolnjevanje in pojasnjevanje ponudb
  23. Podizvajalci v javnem naročanju
  24. Konzorcij v javnem naročanju
  25. Neobičajno nizka ponudba
  26. Vsebina odločitve
  27. Odločitev o izboru najugodnejše ponudbe
  28. Odločitev o neizboru
  29. Odločitev o zavrnitvi vseh ponudb
  30. Spremembe odločitve o izboru najugodnejšega ponudnika
  31. Zaupnost in vpogled v ponudbo izbranega ponudnika
  32. Poslovna skrivnost izbranega ponudnika
  33. Aktivna legitimacija za revizijski zahtevek
  34. Pravočasno vložen revizijski zahtevek
  35. Obvezne sestavine revizijskega zahtevka
  36. Omejitve pri vložitvi revizijskega zahtevka
  37. Dopustnost revizijskega zahtevka
  38. Roki za vložitev revizijskega zahtevka
  39. Odškodninska odgovornost subjektov javnega naročanja
  40. Sodno varstvo neizbranega ponudnika

PREDAVATELJ: mag. Matjaž Kovač univ.dipl.prav.,  magister pravnih znanosti, strokovnjak za javna naročila, gospodarsko pravo in davke, visokošolski predavatelj za predmetno področje Pravo ter doktorski kandidat na področju mednarodnega finančnega in davčnega prava.

KOTIZACIJA in PLAČILO

Cena webinarja je 149,00 EUR (+22% DDV). V primeru udeležbe dveh ali več oseb iz iste organizacije priznamo 10% popust za vsakega dodatnega udeleženca.

Kotizacijo je potrebno nakazati najkasneje 4 dni pred začetkom na Mednarodni center za prenos znanja, Kardeljeva ploščad 1, Ljubljana, na transakcijski račun NLB d.d., Ljubljana SI56 0202-4001-8530-936, sklic: 2025-45. 

Račun boste prejeli po zaključku webinarja.

PRIJAVE

Na webinar se lahko prijavite preko elektronske prijavnice (klik tukaj).

Prijavnico si lahko tudi prenesete na vaš računalnik (kliknite za prenos Word datoteke), jo izpolnite in pošljete po fax-u (01/292-72-62) ali  po pošti na naslov (MCPZ Mednarodni center za prenos znanja d.o.o., Kardeljeva ploščad 1, SI-1000 Ljubljana).

Prijave sprejemamo do zasedbe mest. Število udeležencev v skupini je omejeno. Morebitne odjave sprejemamo do 4 dni pred razpisanim terminom, pri kasnejših odjavah ali neudeležbi kotizacije ne vračamo.

Print Friendly, PDF & Email