Na webinarju bomo sistematično in praktično predstavili 40 dilem, ki se, tekom postopka oddaje javnega naročila, porajajo tako naročnikom kot tudi ponudnikom ter podali odgovore in rešitve.
Sistem javnega naročanja je ves čas pod nadzorom, sistemskim-strokovnim, kot tudi pod nadzorom javnosti. Razlog več, da poznate ne le postopek, pač pa tudi odprta vprašanje in dileme, ki se pojavljajo v praksi, tako pri naročnikih kot pri ponudnikih.
Javna naročila so sredstvo za posodobitev javnih ukrepov in prispevajo k pravičnejšemu in trajnostnemu modelu rasti. Poenostavitev in pravna varnost, ki ju prinaša nova ureditev, zagotavljata lažje upravljanje in večjo učinkovitost javnih naročil ter prihranek časa in sredstev tako za naročnike kot tudi za mala in srednje velika podjetja (v nadaljevanju MSP). Prednostno so obravnavani tudi socialna vključenost, okolje in inovacije, tako da se bodo lahko naročniki odločili za najboljšo in ne najcenejšo ponudbo. Naloga javnih naročil je, da prispevajo h gospodarski rasti ter vzpostavitvi trajnostnega in bolj vključujočega modela gospodarskega razvoja.
Webinar je namenjen vsem, ki se ukvarjate s področjem javnega naročanja, tako v državni upravi kot na nivoju lokalne skupnosti, javnim podjetjem, javnim agencijam, javnim zavodom, javnim skladom, gospodarskih javnim službam, koncesionarjem in ostalim ponudnikom, ki kot aktivni subjekti vstopate v pravna razmerja na področju javnih naročil v gradbeništvu, ter svetovalcem na področju javne uprave in javnih naročil.
TERMIN IN KRAJ WEBINARJA
9. maj 2025, od 9.00 do 14.00 ure, v spletni učilnici MCPZ. Po prijavi vam bomo na e-naslov poslali povezavo v spletno učilnico MCPZ in kratka navodila za prijavo in sodelovanje na webinarju.
DELEME, KI JIH BOMO REŠEVALI:
- Javno naročilo/civilnopravna pogodba
- Gospodarnost, ekonomičnost in uspešnost
- Transparentnost in javnost
- Enakopravnost ponudnikov
- Zaupnost in konkurenca
- Nediskriminatornost
- Sorazmernost pogojev in meril
- Ocenjena vrednost/zajamčena sredstva
- Sklopi in drobljenje naročil
- Izjeme
- Inhouse naročila
- Odprti/omejeni postopek
- Konkurenčni postopki
- Naročila male vrednosti
- Evidenčna javna naročila
- Izključitveni razlogi
- Pogoji za sodelovanje
- Ekonomsko najugodnejša ponudba
- Edosje
- Elektronsko javno naročanje
- ESPD izjava
- Dopolnjevanje in pojasnjevanje ponudb
- Podizvajalci v javnem naročanju
- Konzorcij v javnem naročanju
- Neobičajno nizka ponudba
- Vsebina odločitve
- Odločitev o izboru najugodnejše ponudbe
- Odločitev o neizboru
- Odločitev o zavrnitvi vseh ponudb
- Spremembe odločitve o izboru najugodnejšega ponudnika
- Zaupnost in vpogled v ponudbo izbranega ponudnika
- Poslovna skrivnost izbranega ponudnika
- Aktivna legitimacija za revizijski zahtevek
- Pravočasno vložen revizijski zahtevek
- Obvezne sestavine revizijskega zahtevka
- Omejitve pri vložitvi revizijskega zahtevka
- Dopustnost revizijskega zahtevka
- Roki za vložitev revizijskega zahtevka
- Odškodninska odgovornost subjektov javnega naročanja
- Sodno varstvo neizbranega ponudnika
PREDAVATELJ: mag. Matjaž Kovač univ.dipl.prav., magister pravnih znanosti, strokovnjak za javna naročila, gospodarsko pravo in davke, visokošolski predavatelj za predmetno področje Pravo ter doktorski kandidat na področju mednarodnega finančnega in davčnega prava.
KOTIZACIJA in PLAČILO
Cena webinarja je 149,00 EUR (+22% DDV). V primeru udeležbe dveh ali več oseb iz iste organizacije priznamo 10% popust za vsakega dodatnega udeleženca.
Kotizacijo je potrebno nakazati najkasneje 4 dni pred začetkom na Mednarodni center za prenos znanja, Kardeljeva ploščad 1, Ljubljana, na transakcijski račun NLB d.d., Ljubljana SI56 0202-4001-8530-936, sklic: 2025-45.
Račun boste prejeli po zaključku webinarja.
PRIJAVE
Na webinar se lahko prijavite preko elektronske prijavnice (klik tukaj).
Prijavnico si lahko tudi prenesete na vaš računalnik (kliknite za prenos Word datoteke), jo izpolnite in pošljete po fax-u (01/292-72-62) ali po pošti na naslov (MCPZ Mednarodni center za prenos znanja d.o.o., Kardeljeva ploščad 1, SI-1000 Ljubljana).
Prijave sprejemamo do zasedbe mest. Število udeležencev v skupini je omejeno. Morebitne odjave sprejemamo do 4 dni pred razpisanim terminom, pri kasnejših odjavah ali neudeležbi kotizacije ne vračamo.