Meni


Partnerji









Kontakt


MCPZ Mednarodni center za prenos znanja d.o.o.

Kardeljeva ploščad 1,
SI-1000 Ljubljana
Slovenija, EU

Tel: +386/(0)1 292 72 60
Fax: +386/(0)1 292 72 62
Mail: info@mcpz.si
Web: www.mcpz.si

8.10.2024 – WEBINAR: Urejene in zakonite kadrovske evidence in personalne mape

Si tudi vi želite imeti urejeno in zakonsko skladno kadrovsko dokumentacijo?

Na webinarju vam bomo predstavili vrste in vsebino evidenc, ki so jih na podlagi Zakona o evidencah na področju dela in socialne varnosti delodajalci dolžni voditi in hraniti.

Urejene personalne mape in kadrovske evidence so zakonska obveznost vsakega podjetja oziroma organizacije. Na tem področju se pojavlja kar nekaj napak, ki jih delovni inšpektorji pogosto zaznajo in sankcionirajo.

Naš cilj je, da vas poučimo, kako se takšnim tveganjem izogniti.

TERMIN in KRAJ WEBINARJA

8. oktober 2024, od 9.00 do 12.00 ure, v spletni učilnici MCPZ. Po prijavi vam bomo na e-naslov poslali povezavo v spletno učilnico MCPZ in kratka navodila za prijavo in sodelovanje na webinarju.

PROGRAM

  • Najpogostejša tveganja sankcij zaradi neurejene kadrovske dokumentacije
  • Kako zakonito izpeljati in dokumentirati postopek zaposlitve delavca?
  • Ključni roki v postopku zaposlitve delavca in možne sankcije v primeru neupoštevanja le teh.
  • Kako si zagotoviti ključna dokazila o zakonito izvedenih postopkih in hramba le teh?
  • Kako izgleda urejena personalna mapa – priporočila in praktični primeri?
  • Katerih dokumentov ni dovoljeno hraniti v personalni mapi?
  • Katera zakonodaja nam nalaga obveznost vzpostavitve personalnem mape delavcev?
  • Katere so zakonsko obvezne kadrovske evidence?
  • Zakonske podlage in obveznosti pri načinu vodenja kadrovskih evidenc.
  • Na kakšen način je delodajalec dolžan vzpostaviti, voditi, ažurirati in arhivirati kadrovske evidence?
  • Pogoste napake delodajalcev pri hrambi kadrovskih evidenc?
  • Najpogostejše sankcije inšpektorata zaradi neustrezno vodenih kadrovskih evidenc?

KOMU JE WEBINAR NAMENJEN?

Kadrovikom, direktorjem manjših in srednjih podjetij, računovodjem, poslovnim sekretarjem in drugim osebam, ki v podjetju urejajo kadrovsko dokumentacijo.

PREDAVATELJICA

Andreja Samec Koderman, deluje pod okriljem blagovne znamke Team Consulting. Je zagovornica načela, da je urejeno delovno pravno področje v podjetju odskočna deska za nadaljnji management zaposlenih.  

Več kot 22 let svetuje na področju razvoja človeških virov in optimizacije kadrovskih procesov. V organizacijah presoja kadrovsko pravno varnost in jo tudi pomaga vzpostaviti. Uspešno izvaja strokovno mentorstvo kadrovikom na področju vzpostavitve kadrovske pravne varnosti. Je avtorica preko 40 člankov in prispevkov. Predava na temo vzpostavitve delovno pravnih temeljev (ureditev delovnega časa, delovnopravna zakonodaja, kadrovske evidence, personalne mape, arhiviranje in zakoniti interni akti), mobinga, motivacije zaposlenih, promocije zdravja na delovnem mestu, razvoja

KOTIZACIJA in PLAČILO

Cena webinarja je 140,00 EUR + 22 % DDV. V primeru udeležbe dveh ali več oseb iz iste organizacije priznamo 10% popust za vsakega dodatnega udeleženca.

Kotizacijo nakažite na Mednarodni center za prenos znanja, Kardeljeva ploščad 1, Ljubljana, na transakcijski račun NLB d.d., Ljubljana SI56 0202-4001-8530-936, sklic: 2024-31 oz. plačilo po e-računu za proračunske uporabnike.

Račun boste prejeli po zaključku webinarja.

PRIJAVE

Na webinar se lahko prijavite preko elektronske prijavnice (klik tukaj).

Prijavnico si lahko tudi prenesete na vaš računalnik (kliknite za prenos Word datoteke), jo izpolnite in pošljete po fax-u (01/292-72-62) ali  po pošti na naslov (MCPZ Mednarodni center za prenos znanja d.o.o., Kardeljeva ploščad 1, SI-1000 Ljubljana). Prijave sprejemamo do zasedbe mest. Število udeležencev v skupini je omejeno. Morebitne odjave sprejemamo do 4 dni pred razpisanim terminom, pri kasnejših odjavah ali neudeležbi kotizacije ne vračamo.

Print Friendly, PDF & Email