Meni



Kontakt


MCPZ Mednarodni center za prenos znanja d.o.o.

Kardeljeva ploščad 1,
SI-1000 Ljubljana
Slovenija, EU

Tel: +386/(0)1 292 72 60
Fax: +386/(0)1 292 72 62
Mail: info@mcpz.si
Web: www.mcpz.si

24.9.2025 – WEBINAR: Varstvo zaupnosti in konkurence v postopkih javnega naročanja

Na webinarju boste dobili vpogled v zakonske osnove varovanja konkurence in povezave le teh s pravili oddaje javnih naročil. Predstavljeni bodo problemi, ki se navezujejo na varovanje konkurence v postopkih javnega naročanja tako pri naročniku kot tudi pri ponudnikov. Predavatelj bo teorijo, preko primerov, povezal s prakso. Tako boste dobili natančne odgovore na zelo specifična vprašanja pri oddaji javnih naročil, ki se vežejo na varovanje konkurence.

Zagotovitev konkurence med ponudniki se pojavlja kot eden poglavitnih ciljev urejanja javnih naročil. Država mora na trgu vzpostaviti takšna razmerja, da bo s pomočjo delovanja konkurence lahko uresničevala zastavljene cilje javnih naročil in zagotavljala spoštovanje temeljnih načel javnega naročanja.

Zagotavljanje konkurence v postopkih javnih naročil ne poudarja le racionalne porabe naročnikovih sredstev, temveč ima vrsto pozitivnih učinkov: prihranek pri izdatkih, konkurenčni učinek, ki sili domača podjetja k znižanju cen v konkurenci s tujimi podjetji, učinek prestrukturiranja ponudnikov, prihranke za zasebne kupce in krepitev medsebojne konkurenčne sposobnosti.

TERMIN IN KRAJ WEBINARJA

24. september 2025, od 9.00 do 13.00 ure, v spletni učilnici MCPZ. Po prijavi vam bomo na e-naslov poslali povezavo v spletno učilnico MCPZ in kratka navodila za prijavo in sodelovanje na webinarju.

PROGRAM:

  • Problematika zaupnosti podatkov in varstvo konkurence pri javnem naročanju
    • Izključitveni razlogi in ESDP listina
    • Pogoji za sodelovanje in dokazila
    • Formalna nepopolnost ponudbe
    • Varstvo osebnih podatkov v postopkih JN
    • Varovanje ponudbene dokumentacije v postopkih JN
    • Vpogled v ponudbo izbranega ponudnika
  • Varovanje konkurence v postopku javnega naročanja pri naročniku
    • Odločanje o izvedbi postopka JN
    • Upoštevanje načel javnega naročanja (načelo zagotavljanja konkurence med ponudniki, sorazmernosti, gospodarnosti..itd)
    • Oblikovanje pogojev in meril v razpisni dokumentaciji
    • Varovanje konkurence med postopkom oddaje JN
  • Varovanje konkurence v postopku javnega naročanja pri ponudniku
    • Kako naročnik prepozna omejevalna ravnanja v postopkih oddaje javnih naročil
    • Kdaj po ZJN-3 izločiti ponudnika zaradi pravil varstva konkurence
      • Skupna ponudba – konzorcijsko sodelovanje
      • Ponudniki in podizvajalci
      • Nastopanje podjetij v več ponudbah
      • Kdaj gre za zlorabo prevladujočega položaja?
      • Pristojnosti Državne revizijske komisije in Agencije za varstvo konkurence
      • Vloga naročnika in konkurenčno pravna vprašanja v postopkih javnega naročanja
  • Predstavitev praktičnih primerov omejevanja konkurence v postopkih JN

WEBINAR JE NAMENJEN vsem strokovnjakom, ki se ukvarjate s področjem javnega naročanja, tako v državni upravi kot na nivoju lokalne skupnosti, javnim podjetjem, javnim agencijam, javnim zavodom, javnim skladom, gospodarskih javnim službam, koncesionarjem, vsem ponudnikom, ki kot aktivni subjekti vstopate v pravna razmerja na področju javnih naročil, svetovalcem na področju javne uprave in javnih naročil, predvsem pa širši množici, ki se ukvarja s problemi javnega naročanja.

PREDAVATELJ: mag. Matjaž Kovač univ. dipl. prav.,  magister pravnih znanosti, strokovnjak za javna naročila, gospodarsko pravo in davke, visokošolski predavatelj za predmetno področje Pravo ter doktorski kandidat na področju mednarodnega finančnega in davčnega prava.

KOTIZACIJA in PLAČILO

Cena webinarja je 149,00 EUR (+22% DDV). Cena vključuje gradivo, prigrizek ter osvežilne napitke med odmori.

Kotizacijo je potrebno nakazati najkasneje 4 dni pred začetkom na Mednarodni center za prenos znanja, Kardeljeva ploščad 1, Ljubljana, na transakcijski račun NLB d.d., Ljubljana SI56 0202-4001-8530-936, sklic: 2025-90. 

Račun boste prejeli po zaključku seminarja.

PRIJAVE

Na webinar se lahko prijavite preko elektronske prijavnice (klik tukaj).

Prijavnico si lahko tudi prenesete na vaš računalnik (Word – prijava na seminar-webinar ), jo izpolnite in pošljete na e-naslov mcpz@mcpz.si, po fax-u (01/292-72-62) ali  po pošti na naslov (MCPZ Mednarodni center za prenos znanja d.o.o., Kardeljeva ploščad 1, SI-1000 Ljubljana).

Prijave sprejemamo do zasedbe mest. Število udeležencev v skupini je omejeno. Morebitne odjave sprejemamo do 4 dni pred razpisanim terminom, pri kasnejših odjavah ali neudeležbi kotizacije ne vračamo.

Print Friendly, PDF & Email