Meni


Partnerji









Kontakt


MCPZ Mednarodni center za prenos znanja d.o.o.

Kardeljeva ploščad 1,
SI-1000 Ljubljana
Slovenija, EU

Tel: +386/(0)1 292 72 60
Fax: +386/(0)1 292 72 62
Mail: info@mcpz.si
Web: www.mcpz.si

11.11.2024 – WEBINAR: Delovni čas in pogosti izzivi delodajalcev

Kako do zakonitih evidenc delovnega časa? Kako je z delovnim časom pri delu od doma?

Evidenca delovnega časa je posledica ureditve sistema delovnega časa pri delodajalcu. Za zakonite evidence delovnega časa je potrebno vzpostaviti in zapisati jasna pravila in odgovornosti planiranja, spremljanja in obračuna delovnega časa in jih uskladiti s predpisi.

Zato je edina prava pot do zakonitih evidenc delovnega časa celovita ureditev tega področja.

TERMIN in KRAJ WEBINARJA

11. november 2024, od 9.00 do 12.00 ure, v spletni učilnici MCPZ. Po prijavi vam bomo na e-naslov poslali povezavo v spletno učilnico MCPZ in kratka navodila za prijavo in sodelovanje na webinarju.

PROGRAM

  • Zakonska izhodišča opredelitve delovnega časa
  • Zakaj je smiselno sprejeti interni akt o delovnem času
  • Kako ločimo efektivni delovni čas in delovni čas delavca
  • Kdaj govorimo o fleksibilnem delovnem času, katere so njegove prednosti
  • Kaj razumemo pod pojmom poslovni čas in kaj ima ta skupnega z delovnim časom
  • Kaj moram vedeti o enakomerni razporeditvi delovnega časa
  • Kdaj je smiselno uvesti neenakomerno razporeditev delovnega časa
  • V katerih primerih je smiselna začasna razporeditev delovnega časa
  • Najpogostejše napake delodajalcev pri opredelitvi razporeditve delovnega časa
  • Obveznosti in izzivi vodenja evidence o izrabi delovnega časa
  • Čas priprave na delo – ali sodi v delovni čas
  • Pogoste napake pri vodenju delovnega časa delavcev
  • Do zakonitih evidenc delovnega časa z vzpostavitvijo temeljev delovnega časa:
    • Opredelitev ključnih pravil na področju delovnega časa
    • Ustrezno programirana registrirna ura
    • Zakonito načrtovanje delovnega časa in odgovornosti vodij
    • Odgovornost spremljanja delovnega časa sodelavcev
    • Razporejanje delovnega časa
    • Koriščenje viškov ur
  • Nadurno delo in dokazila o odreditvi nadurnega dela
  • Kako obravnavati ure, ko nadurno delo ni bilo odrejeno
  • Možnosti vzpostavitve delovnega časa pri delu od doma
  • Vodenje evidenc prisotnosti pri delu od doma in možni načini poročanja delodajalcu

KOMU JE WEBINAR NAMENJEN?

Kadrovikom, direktorjem, vodjem oddelkov / enot, poslovnim sekretarjem, vsem, ki se ukvarjate z načrtovanjem delovnega časa, zaposlenim v računovodstvu in knjigovodstvu ter vsem ostalim, ki se pri svojem delu srečujete s temi vsebinami.

PREDAVATELJICA

Andreja Samec Koderman, deluje pod okriljem blagovne znamke Team Consulting. Je zagovornica načela, da je urejeno delovno pravno področje v podjetju odskočna deska za nadaljnji management zaposlenih.  

Več kot 22 let svetuje na področju razvoja človeških virov in optimizacije kadrovskih procesov. V organizacijah presoja kadrovsko pravno varnost in jo tudi pomaga vzpostaviti. Uspešno izvaja strokovno mentorstvo kadrovikom na področju vzpostavitve kadrovske pravne varnosti. Je avtorica preko 40 člankov in prispevkov. Predava na temo vzpostavitve delovno pravnih temeljev (ureditev delovnega časa, delovnopravna zakonodaja, kadrovske evidence, personalne mape, arhiviranje in zakoniti interni akti), mobinga, motivacije zaposlenih, promocije zdravja na delovnem mestu, razvoja kompetenc in osebne rasti.

KOTIZACIJA in PLAČILO

Cena webinarja je 145,00 EUR + 22 % DDV. V primeru udeležbe dveh ali več oseb iz iste organizacije priznamo 10% popust za vsakega dodatnega udeleženca.

Kotizacijo nakažite na Mednarodni center za prenos znanja, Kardeljeva ploščad 1, Ljubljana, na transakcijski račun NLB d.d., Ljubljana SI56 0202-4001-8530-936, sklic: 2024-130 oz. plačilo po e-računu za proračunske uporabnike.

Račun boste prejeli po zaključku webinarja.

PRIJAVE

Na webinar se lahko prijavite preko elektronske prijavnice (klik tukaj). Prijavnico si lahko tudi prenesete na vaš računalnik (kliknite za prenos Word datoteke), jo izpolnite in pošljete po fax-u (01/292-72-62) ali  po pošti na naslov (MCPZ Mednarodni center za prenos znanja d.o.o., Kardeljeva ploščad 1, SI-1000 Ljubljana). Prijave sprejemamo do zasedbe mest. Število udeležencev v skupini je omejeno. Morebitne odjave sprejemamo do 4 dni pred razpisanim terminom, pri kasnejših odjavah ali neudeležbi kotizacije ne vračamo.

Print Friendly, PDF & Email