Meni


Partnerji









Kontakt


MCPZ Mednarodni center za prenos znanja d.o.o.

Kardeljeva ploščad 1,
SI-1000 Ljubljana
Slovenija, EU

Tel: +386/(0)1 292 72 60
Fax: +386/(0)1 292 72 62
Mail: info@mcpz.si
Web: www.mcpz.si

21.6.2024 – WEBINAR: Pravica do odklopa – katere obveznosti mora delodajalec izpolniti do 16.11.2024?

Delodajalci ste skladno z novelo ZDR-1D  dolžni do 16.11.2024 v svoji organizaciji sprejeti ukrepe za ureditev pravice do odklopa.

Ti ukrepi se lahko bistveno razlikujejo pri delodajalcih glede na prepoznane izzive in načina delovanja organizacije. Ste že prepoznali tveganja kršenja pravice do odklopa?

V okviru webinarja bomo predstavili celoviti pristop ureditve pravice do odklopa – celoten postopek od prepoznave do ureditve tveganj!

TERMIN in KRAJ WEBINARJA

21. junij 2024, od 9.00 do 12.00 ure, v spletni učilnici MCPZ. Po prijavi vam bomo na e-naslov poslali povezavo v spletno učilnico MCPZ in kratka navodila za prijavo in sodelovanje na webinarju.

PROGRAM

  • Pravni vidik opredelitev pravice do odklopa
  • Vloga kolektivnih pogodb pri opredelitvi podrobnejše definicije pravice do odklopa
  • Katere ukrepe skladno z zahtevami ZDR-1D mora sprejeti delodajalec
  • Delodajalci z velikimi in majhnimi izzivi
  • Identifikacija delodajalca in pravica do odklopa
  • Postopek identifikacije izzivov in nabor pravih rešitev
  • Kako se soočiti z dejanskimi tveganji na področju spoštovanja pravice do odklopa
  • Katera področja je dodatno potrebno urediti s splošnimi akti organizacije
  • Katera tveganja pri opravljanju dela na domu so lahko povezana s pravico do odklopa
  • V katerih dejavnostih so izzivi zagotavljanja pravice do odklopa večji in kako jih obvladovati
  • Kakšna je vloga poslovodstva na področju zagotavljanja pravice do odklopa
  • Zakaj bodo določeni delodajalci morali zaradi zagotovitve pravice do odklopa posegati tudi v procesne poti in organizacijska pravila
  • Kakšna je pot od zapisanih pravil do realizacije v praksi
  • Kako zgraditi kulturo organizacije, kjer bo pravica do odklopa ena izmed ključnih vrednot

KOMU JE WEBINAR NAMENJEN?

Kadrovikom, poslovnim sekretarjem, vodjem organizacijskih enot, direktorjem manjših in srednjih podjetij ter vsem tistim zaposlenim, ki skrbite za zakonito kadrovsko področje in uspešen HR.

PREDAVATELJICA

Andreja Samec Koderman, deluje pod okriljem blagovne znamke Team Consulting. Je zagovornica načela, da je urejeno delovno pravno področje v podjetju odskočna deska za nadaljnji management zaposlenih.  

Več kot 22 let svetuje na področju razvoja človeških virov in optimizacije kadrovskih procesov. V organizacijah presoja kadrovsko pravno varnost in jo tudi pomaga vzpostaviti. Uspešno izvaja strokovno mentorstvo kadrovikom na področju vzpostavitve kadrovske pravne varnosti. Je avtorica preko 40 člankov in prispevkov. Predava na temo vzpostavitve delovno pravnih temeljev (ureditev delovnega časa, delovnopravna zakonodaja, kadrovske evidence, personalne mape, arhiviranje in zakoniti interni akti), mobinga, motivacije zaposlenih, promocije zdravja na delovnem mestu, razvoja kompetenc in osebne rasti.

KOTIZACIJA in PLAČILO

Cena webinarja je 145,00 EUR + 22 % DDV. V primeru udeležbe dveh ali več oseb iz iste organizacije priznamo 10% popust za vsakega dodatnega udeleženca.

Kotizacijo nakažite na Mednarodni center za prenos znanja, Kardeljeva ploščad 1, Ljubljana, na transakcijski račun NLB d.d., Ljubljana SI56 0202-4001-8530-936, sklic: 2024-89 oz. plačilo po e-računu za proračunske uporabnike.

Račun boste prejeli po zaključku webinarja.

PRIJAVE

Na webinar se lahko prijavite preko elektronske prijavnice (klik tukaj).

Prijavnico si lahko tudi prenesete na vaš računalnik (kliknite za prenos Word datoteke), jo izpolnite in pošljete po fax-u (01/292-72-62) ali  po pošti na naslov (MCPZ Mednarodni center za prenos znanja d.o.o., Kardeljeva ploščad 1, SI-1000 Ljubljana). Prijave sprejemamo do zasedbe mest. Število udeležencev v skupini je omejeno. Morebitne odjave sprejemamo do 4 dni pred razpisanim terminom, pri kasnejših odjavah ali neudeležbi kotizacije ne vračamo.

Print Friendly, PDF & Email